杯中水

Everybody Dosen't Amanda
Start It All Over - Amanda

歌曲名:Start It All Over (Album Version)
歌手:Amanda
专辑:Everybody Doesn'T

Why do you think
你为什么认为。
  I have all these tears in my eyes.

  我有这些泪光在我眼前
  I'm tryin' hard, not to remember.

  我在努力,而不是记不起来了]
  I told the truth.

  我说的是实话。
  but maybe I should have lied.

  但是也许我应该说了谎。
  but look who's sorry now.

  但是你看谁对不起了。
  I kissed somebody.
  我吻了别人。
  but that's not what I meant.
  但那不是我的意思。
  it was just a kiss.
  这只是一个吻。
  not a total surrender.
  不是全部投降。
  and I swear that's as far.as it went
  我发誓我的爱是永恒的
  So whatever I did.
  所以,无论我做了什么
  whatever I said.
  无论我说什么。
  cant we start it all over.
  难道我们不能重新开始吗。
  and whatever it takes.
  不管发生什么,
  whatever you say, I'll do.
  不管你说什么,我就做什么。
  so let's start it all over again.
  那么让我们开始一遍
  What was I thinking?
  我在想什么吗?
  was I losing my mind?
  是我疯了吗?
  you're everything.
  你是我的一切。
  that this girl ever wanted.
  是女孩的全部
  I know I'll never find.
  我知道我将永远也找不到
  someone like you.
  像你这样的人。
  So whatever I did.
  所以,无论我做了什么。
  whatever I said.
  无论我说什么
  cant we start it all over.
  难道我们就不能重新开始
  and whatever it takes.
  不管发生什么,
  whatever you say, I'll do.
  不管你说什么,我就行做什么
  so let's start it all over agian.
  那么让我们开始它一次。
  so whatever I did.
  所以,无论我做了什么
  whatever I said.
  无论我说什么
  cant we start it all over.
  难道我们就不能重新开始
  and whatever it takes.
  不管发生什么
  whatever you say, I'll do.
  不管你说什么,我就回去做
  so let's start it all over agian.
  那么让我们开始它一次
  If you could only.
  如果你可以
  forgive and forget.
  原谅忘记旧恶。
  you're gonna have to find a way.
  你想要找到一种方法。
  I seem to remember.
  我似乎记得
  that once did it for you.
  那个曾经所做的一切都是为了你
  now I'm beggin' you to.
  现在我求你
  do the same.
  做同样的事情
  Start it.
  开始它
  start it all over again.
  重新开始。
  ahh.
  啊
  can we start it?
  我们可以开始吗?
  can we start it all over again?
  我们可以开始一遍吗?
  So whatever I did.
  所以,无论我做了什么
  whatever I said.
  无论我说什么
  cant we start it all over.
  难道我们就不能重新开始
  and whatever it takes.
  不管发生什么
  whatever you say, I'll do.
  不管你说什么,我就做什么
  so let's start it all over again.
  那么让我们开始一遍
  can we start it once again.
  我们可以开始一次
  can we start it.
  我们可以开始
  can we start it all over again, baby.
  我们可以开始一遍,宝贝
  can we start it once again.
  我们可以开始一次
  can we start it all over again.
  我们可以开始一遍


评论
© 杯中水 | Powered by LOFTER